Wednesday, September 1, 2010

Livet passerer i det skjulte

Interessant.

Årene har gått. Det merkes ikke helt der en står midt oppi det hele. Skulle en derimot gjenåpne en gammel epost-adresse, kan en konstatere at livet i mellomtiden har gått i årene siden adressen sist ble brukt.

I høst fikk jeg gjenåpnet UiB-kontoen min. Da fikk jeg det midt i fleisen.
Nyhetsbrev fra BarniMagen, Babyverden og Bokkilden. De har fortsatt å tikke inn uib-kontoen siden jeg aktivt var en bruker av denne. Sånn apropos - den yngste er nå fem år.

Riktignok har jeg lurt på hvor det ble av nyhetene til Bokkilden. Og meldt meg inn på nytt igjen med den private epost-adressen min. Men de to førstnevnte? Heh.

Kuriøst.

Ps. Like artig å se at – hva heter det – når man skriver inn i browserlinkfeltet og den fortløpende kommer opp med linkforslag? Nevertheless – gamle forskningslinkforslag til gamernettsteder og menings- og kronikkinnlegg i bt.no dukker stadig opp. Artig nostalgia å gjenlese gamle forskningsinteresseområder.

3 comments:

  1. interessant opplevelse av å bli eldre ja :P

    ReplyDelete
  2. eldre hørtes jo ut som om du er gammel, men at tiden ikke står stille :P

    ReplyDelete
  3. Så fint at kontoen din har ligget der og ventet på deg da:o)
    Jeg får bursdagshilsen hvert år fra snartmamma.com og nybaktmamma.com - skvetter litt hver gang;o)

    ReplyDelete